Implanty dentystyczne to najlepsza metoda uzupełnienia braków w uzębieniu. Stosowane w medycynie od ponad 20 lat implanty wykonane są z tytanu, a wszczepia się je chirurgicznie w kość szczęki. Implant Biomet 3i przywróci Ci piękny i zdrowy uśmiech w bezpieczny sposób.

Bezpieczeństwo implantów Biomet 3i

Implanty doskonale imitują naturalne zęby, różnica jest kompletnie niezauważalna. Implant posiada koronę, która wygląda jak powłoka szkliwna naszych naturalnych zębów. Mocuje się ją do łącznika lub filaru protezy, który pełni rolę zastępczego korzenia zęba. Zabieg wykonuje się w znieczuleniu miejscowym i jest on zupełnie bezpieczny dla pacjenta.

Jak wygląda zabieg wszczepienia implantów Biomet 3i?

Lekarz stomatolog opracowuje indywidualny plan leczenia na podstawie zdjęć rentgenowskich zębów. Następnie pobierany jest wycisk i wykonuje się model implantu dopasowany do uzębienia pacjenta. Śruby wszczepia się w kość i pozostawia do wygojenia. Gdy miejsce ulegnie wygojeniu, zakłada się łączniki, które stanowią rdzeń nowych zębów. Na nich umieszczany jest most, który kształtem i kolorem odpowiada naszym naturalnym zębom. Istnieje możliwość umieszczenia kilku implantów na jednej śrubie.

Zalecenia po zabiegu wszczepienia implantów Biomet 3i

Całość zabiegu (nakładanie implantów i czas gojenia) jest uzależniony indywidualnie od pacjenta, jednak nie przekracza on kilku tygodni. Lekarz stomatolog przepisuje środki przeciwbólowe i ewentualnie antybiotyki. Przez pierwszy okres po zabiegu pacjent powinien stosować zimne okłady oraz używać miękkiej szczoteczki do zębów, by nie podrażnić dziąseł – informują stomatolodzy ze Smile Design Clinic w Warszawie. W tym czasie niewskazane jest również jedzenie twardych posiłków czy intensywna aktywność fizyczna.

Zalety implantów Biomet 3i

• Jakość życia ulega znacznej poprawie, gdyż znów możemy uśmiechać się w pełni.
    • Doskonała alternatywa dla protez stałych i zdejmowanych.
    • Implanty chronią tkanki dziąseł i kości.
    • Poprawiają wygląd estetyczny całej twarzy.
    • Dodatkowo możemy jeść wszystkie potrawy, których musieliśmy unikać z powodu braku w uzębieniu. Ponieważ lepiej przeżuwamy pokarmy, nasz układ trawienny działa poprawnie, więc implanty przyczyniają się do ogólnej poprawy naszego zdrowia fizycznego i psychicznego.
    • Dzięki nowoczesnym implantom, kleje i protezy należą już do przeszłości.
    • Nie uszkadzają zębów sąsiadujących i wyglądają jak naturalne zęby.
    • Nie powodują dyskomfortu podczas gryzienia.
    • Dzięki implantom poprawia się nasze samopoczucie i zyskujemy większość pewność siebie. Unikniemy niezręcznych sytuacji, które często zdarzają się podczas stosowania zwykłych protez. Implanty umiejscowione są na stałe i nigdy nie wypadną.

Implanty Biomet 3i pozwalają w pełni osiągnąć upragniony efekt zdrowego, pełnego i naturalnego uśmiechu. Firma cieszy się dobrą opinią na całym świecie, a w Polsce implanty stosowane są przez najlepsze lecznice stomatologiczne.